مریوان /پیگیری تفاهم نامه منعقده فی مابین بهزیستی و نهاد کتابخانه های عمومی

جلسه مشترکی پیرو اجرای تفاهم نامه منعقده فی مابین اداره بهزیستی و نهاد کتابخانه های عمومی با حضور رئیس ، مسئول فرهنگی ،مسئول و کارشناسان پایگاه خدمات اجتماعی کوره موسوی ، مدیریت و پرسنل نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان مریوان و همچنین نمایندگان انجمن نابینایان و کم بینایان شهرستان سروآباد در ساختمان اداری کتابخانه عمومی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ،پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان،در این جلسه بر لزوم ایجاد بستر مناسب جهت بهره مندی جامعه ی نابینایان و ناشنوایان از امکانات کتابخانه های عمومی تاکید نمود و تسریع در اجرایی شدن تفاهم نامه فی مابین سازمان بهزیستی و کتابخانه های عمومی کشور را خواستار شد.

در ادامه ،یعقوبی مدیریت کتابخانه های عمومی ضمن اعلام آمادگی در این خصوص ، اختصاص محیط مناسب در کتابخانه جهت استفاده نابینایان و ناشنوایان را اولویت کاری این نهاد بیان نمود.

خالد ایرانی، مسئول امور فرهنگی و نماینده انجمن نابینایان شهرستان با بیان اینکه بیش از ۶۰۰نفر نابینا و کم بینا در شهرستان شناسایی شده اند،تحصیلات تکمیلی در مقطع ارشد و دکتری و قهرمانی در رشته های ورزشی را ازجمله افتخارات این جامعه معرفی نمود.

در پایان، جلسه با جمع بندی مطالب ارائه شده به پایان رسید.

مریوان /پیگیری تفاهم نامه منعقده فی مابین بهزیستی و نهاد کتابخانه های عمومی

کد خبر 100985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد