شهرستان همدان | دومین دوره آموزشی توانبخشی مبتنی بر جامعه درقهاوند

دومین دوره آموزشی ویژه کارشناسان، تسهیلگران و مسئولین سی بی آر توسط مرکز مثبت زندگی شهر قهاوند با حضور مدیر بهزیستی همدان، کارشناسان مسئول معاونت توانبخشی استان و شهرستان و مدیران و تسهیل گران در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان مدرس دوره در این جلسه مسایل مختلفی در زمینه مهارت های ارتباطی بیان نموده و با مشارکت حاضرین در دوره مطالب کاربردی در این مورد عنوان نمود.

در انتهای دوره نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان نیز ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از مدیران و تسهیل گران و همچنین کارشناسان اداره گفت: توانبخشی مبتنی بر جامعه یکی از رویکردهای خوب سازمان بوده که در تمام کشور در مناطق روستایی انجام می شود و تسهیل گران باید از تمام توان خود در زمینه به کار گرفتن از ظرفیتهای مختلف اجتماعی استفاده نمایند تا بتوانند خدمات خوبی را به جامعه هدف ارائه دهند.

نوروزی افزود اعتبارات خوبی در زمینه فعالیت های سی بی آر از طریق کشور به استانها پرداخت میشود که باید با هنر شناسایی درست تسهیل گران این اعتبارات در مسیر درست خصوصا در جهت اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف هزینه گردد.

کد خبر 100969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد