سروآباد/برگزاری میز خدمت و جهاد تبیین انتخابات

چهارمین جلسه میز خدمت اداره بهزیستی شهرستان سروآباد با حضور فرماندار،رییس اداره کار،مددکاران تمامی مراکز مثبت زندگی،کارشناسان واحدهای مختلف بهزیستی و جامعه هدف بهزیستی، در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سروآباد برگزار گردید.

در این جلسه سلیمانی مدیر اداره بهزیستی شهرستان سروآباد،ضمن خیر مقدم به مدعیون،به بیان اهداف این جلسه که همانا ؛جهاد تبیین انتخابات و خدمت به جامعه هدف در قالب میز خدمت متمرکز بود ،پرداخت.

 وی در خصوص اهمیت و حضور پرشور مردم و در راس آنها جامعه هدف بهزیستی و خدمت صادقانه به مردم،سخنانی ارائه داد و شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی و دینی دانست.

در ادامه زارعی فرماندار شهرستان سروآباد، به بیان جهاد تبیین انتخابات پرداخت و این مهم را که سرنوشت کشور را بار دیگر با دادن، رای با بصیرت و آگاهی آحاد مردم می‌شود تعیین کرد بیان کرد و از جامعه هدف بهزیستی خواست که با علم و آگاهی و بدون هیچ جانبداری و تعصبی در پای صندوقهای رای همچون ادوار گذشته حاضر شوند تا بار دیگر اقتدار امت اسلامی و ایرانی را به رخ جهانیان بکشند و شاهد حماسه ی دیگر باشیم.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول عمر انقلاب اشاره کرد و خدمت به محرومین و اقشار آسیب پذیر،را از اولویت‌های دولت خواند و از زحمات مجموعه بهزیستی سروآباد هم تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه هر یک از کارشناسان حوزه های مختلف بهزیستی به بیان خدمات و برنامه های خود پرداختند و به مشکلات مطرح شده توسط جامعه هدف پاسخ دادند و قول مساعدت‌های لازم را در چهارچوب قوانین و دستورالعمل‌های سازمان به مدعیون دادند.

در پایان این میز خدمت گسترده،بار دیگر از زحمات و صبر و طاقت مددجویان و توانخواهان بهزیستی که از نقاط مختلف شهرستان آمده بودند تجلیل و قدردانی شد و آنها هم بار دیگر عزم و اراده راسخ خود را به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اعلام کردند.

سروآباد/برگزاری میز خدمت و جهاد تبیین انتخابات

سروآباد/برگزاری میز خدمت و جهاد تبیین انتخابات

کد خبر 100822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد