معرفی چهره های موفق و ماندگار جامعه هدف بهزیستی ایلام(بخش ششم)

روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام با هدف آشنایی عموم با توانمندیهای جامعه هدف، معرفی چهره های موفق و توانمند این مجموعه را در دستور کار قرار داده است.

بخش ششم: معرفی سرکار خانم "مریم شفیعی" روشندل شهرستان ایوان

"مریم شفیعی" متولد سال 1369، از افراد دارای معلولیت بینایی جامعه هدف بهزیستی و ساکن شهرستان ایوان و فعال قرآنی در سطح بین المللی است.

وی از دوران کودکی به قرآن علاقه داشت و با کمک مادرش توانست کل قرآن کریم را از طریق گوش دادن به نوارهای صوتی در مدت یکسال حفظ کند، روشندلی که با تلاشهای مادرش توانست او را بدون استاد و کلاس، حافظ کل قرآن کند.

وی نابینای کامل و دارای تحصیلات کارشناسی علوم قرآنی از دانشگاه پیام نور واحد ایوان است که تاکنون 60مقام ملی و استانی و 3مقام بین المللی کسب کرده است.

کسب مقام نخست مسابقات بین المللی قرآن بانوان به میزبانی ایران، کسب مقام دوم مسابقات بین المللی قرآن ویژه روشندلان جهان اسلام به میزبانی ایران و کسب مقام سوم مسابقات بین المللی قرآن بانوان در کشور اردن، مقام نخست مسابقات ملی قرآن ویژه دانشجویان در اصفهان، مقام دوم مسابقات سراسری اوقاف در ارومیه، مقام نخست مسابقات سراسری قرآن اوقاف در اراک و... از جمله موفقیتهای بین المللی و ملی این روشندل است.                                                                                                                                                                                                         
یکی از استعدادهای بی نظیر این روشندل  که اکنون به عنوان مربی قرآن در اداره فرهنگ و ارشاد ایوان فعالیت دارد اینست که در صورت قرائت تصادفی یک آیه از قرآن کریم وی این توانایی را دارد که عنوان شماره صفحه، نام سوره، شماره آیه، شماره جزء همراه با ترجمه آنرا بیان کند.

مجموعه اداره کل بهزیستی ایلام برای ایشان و تمامی عزیزان جامعه هدف آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

کد خبر 100818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد