واگذاری ۵۹ واحد مسکن مددجویی همزمان با ایام الله دهه فجر

به مناسبت ایام الله دهه فجر ۵۹ واحد مسکن مددجویی برای واگذاری به مددجویان تحت حمایت آماده سازی شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مهشید سلیمانی  افزود: از این تعداد ۲۱ واحد برای خانواده‌های دارای ۲ معلول در قالب تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان، ۲۵ واحد خودمالکی، ۱۳ واحد در قالب طرح مسکن ایتام احداث شده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: اکثر این مسکن ها در مناطق روستایی و کم برخوردار استان احداث شده که برای ساخت هر واحد بیش از یک میلیارد ریال کمک بلاعوض و همچنین یک میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به مددجویان پرداخت شده است.

سلیمانی با اشاره به همکاری بسیج سازندگی و بنیاد مسکن برای ساخت مسکن مددجویان زیرپوشش بهزیستی، اظهار داشت: کمک هزینه مسکن خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول به بالا در دولت سیزدهم افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر و همچنین رفع نیازهای جامعه هدف بهزیستی در حوزه مسکن، ‌ اشتغال و توانمندسازی از اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون چهار هزار و ۷۳۰ واحد مسکن به مددجویان زیرپوشش این نهاد واگذار شده است و برای احداث این واحدهای مسکونی بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

سلیمانی گفت: در استان یک‌هزار و ۹۹۱ معلول در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که تسهیلات مسکن برای جامعه هدف براساس نوبت و اولویت بندی و همچنین میزان پیشرفت فیزیکی مسکن‌های در حال ساخت،  پرداخت می‌شود.

کد خبر 100812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد