خلخال | بازدید  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از مرکز مهرآفرین خلخال

به گزارش روابط عمومی، آیت ا... عاملی؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به همراه امام جمعه شهرستان خلخال، امام جمعه شهرستان کوثر، امام جمعه شهرهای کلور و هشجین، فرماندار خلخال و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و رئیس اداره بهزیستی از مرکز شبانه روزی مهرآفرین بازدید و با مقیمان و کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مرکز توانبخشی مهرآفرین و رئیس اداره بهزیستی صورت گرفت، آیت ا... عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز مهرآفرین با مقیمان و مراقبان  این مرکز، دیدار و گفتگو کرد.

همچنین رئیس هیئت مدیره  مرکز مهرآفرین و رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال، به صورت جداگانه گزارش مبسوطی در خصوص آمار مقیمان و فعالیت های این مرکز  و خدمات توانبخشی، ارائه دادند.

خسروی در این گزارش با اشاره به درمانگاه شبانه روزی در حال ساخت و آماده بهره برداری مهرآفرین برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه معلولان و عموم شهروندان، خواستار مساعدت مالی از مسئولان برای تجهیز این درمانگاه شبانه روزی شد.

آیت ا... عاملی با تقدیر از زحمات شبانه روزی مجموعه بهزیستی و کادر مرکز نگهداری مهرآفرین، برای کمک به تجهیزات این درمانگاه شبانه روزی، قول مساعد داد.

کد خبر 100766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد