واگذاری ۳۱۵ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی قزوین

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین از واگذاری ۳۱۵ واحد مسکونی به مددجویان این استان در سال جاری خبر داد.

غفار رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به اقدامات بهزیستی در تامین مسکن مددجویان اظهار کرد: در بحث تامین مسکن در روستاها تسهیلاتی برای مددجویان حائز شرایط توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت می‌شود.

وی افزود: برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول شهری برای احداث یا خرید مسکن ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود که این رقم برای احداث خانواده‌های دارای دو معلول روستایی ۱۵۰ میلیون تومان است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده در روستاها جهت تسهیل در بحث احداث مسکن مددجویی، بنیاد مسکن ۳۵۰ میلیون تومان وام ۵ درصدی پرداخت می کند.

اعطای ۱۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض در بحث مسکن مددجویی

وی عنوان کرد: در بحث احداث و خریدمسکن مددجویان خانواده‌های حداقل دومعلولی، بنیاد مستضعفان هم یاری‌رسان بهزیستی است به طوریکه از ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بهزیستی برای مسکن شهری، ۱۵۰ میلیون تومان سهم بنیاد مستضعفان و ۵۰ میلیون تومان هم سهم بهزیستی است در بحث احداث مسکن روستایی هم ۵۰ میلیون تومان سهم بهزیستی و ۱۰۰ میلیون تومان هم توسط بنیاد مستضعفان پرداخت می‌شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: بهزیستی در ارتباط با تامین مسکن برای دیگر جامعه هدف خود از جمله بانوان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت هم طرح‌هایی دارد به طوریکه در بحث خرید و احداث مسکن شهری ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجو اعطا می‌شود و در رابطه با احداث مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ۵ درصدی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  و ۱۰۰ میلیون تومان هم بهزیستی به صورت بلاعوض پرداخت می‌کند.

واگذاری ۶۹ واحد مسکونی به مددجویان در ایام دهه مبارک فجر

این مسوول در پایان از واگذاری ۶۹ واحد مسکونی شهری و روستایی به مددجویان بهزیستی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: امسال میزان تعهد واگذاری مسکن بهزیستی استان قزوین ۳۱۵ واحد مسکونی بوده که تا آذر ماه ۲۰۰ واحد با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض واگذار شده که بیشترین واحدهای مسکونی واگذار شده در بحث مسکن روستایی است.

کد خبر 100730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد