۱۱۴ متقاضی دریافت کمک هزینه جهیزیه چشم انتظار یاری خیرین هستند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اجرای پویش" وصال یار" با هدف تأمین جهیزیه و تسهیل ازدواج مددجویان و توانخواهان خبر داد و گفت: ۱۱۴ متقاضی دریافت کمک هزینه جهیزیه چشم انتظار یاری خیرین هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  دکتر روح اله خدابنده لو با بیان اینکه خیرین استان از ۱۳ دی‌ماه تا ۱۶ اسفندماه می توانند نسبت به شرکت در این پویش ملی اقدام کنند، افزود: اجرای این پویش از میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) آغاز شده وتا میلاد حضرت قائم (عج) ادامه دارد. 

وی از برگزاری ۷ پویش از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت :مردم خیر و نیک اندیش استان زنجان از آغاز سال  تا کنون نزدیک به ۶میلیارد تومان به صورت نقدی به جامعه هدف بهزیستی کمک کرده اند و طرح حامی ،شکرانه سلامت و....نیز همچنان با یاری خیرین در راستای کمک به کودکان و ایتام و محرومین در حال اجرا است. 

وی با اشاره به اینکه خیرین، دستگاه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند در این امر خداپسندانه که باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود، یاریگر مددجویان و نیازمندان باشند، تصریح کرد: نیکوکاران می توانند مساعدت های خود را از طریق شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی پرداخت نمایند.

خدابنده لو  با یادآوری اینکه جمع آوری زکات نیز می تواند در تامین مسکن، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت جامعه هدف بهزیستی موثر باشد، بیان کرد: در صورت اختصاص سهمیه شورای زکات به بهزیستی می توان شاهد خانه دار شدن مددجویان بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه علاوه بر تقویت روحیه یاری و مهربانی در جامعه می تواند نقش بسزائی در بهبود زندگی کودکان، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر داشته باشد.

کد خبر 100717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد