دشتی| نشست رئیس بهزیستی شهرستان دشتی با بخشدار و دهیاران بخش شنبه و طسوج

مراد زارع رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی در نشست با بخشدار و دهیاران بخش شنبه و طسوج ابتدا از همکاری و همراهی بخشدار و دهیاران در رفع مشکلات جامعه هدف بخصوص تهیه نوشت افزار دانش آموزان و بسته های معیشتی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتی در ابتدای این جلسه مراد زارع رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتی گفت: با توجه به اینکه مسکن و اشتغال از اولویت های مهم و دغدغه اصلی بهزیستی شهرستان می باشد اقدامات مفیدی در سطح بخش صورت گرفته و این اداره امادگی لازم را در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و کمک های بلاعوض مسکن به جامعه هدف تحت پوشش را دارد.

زارع تاکید کرد: با توجه به ابلاغ اعتبار در زمینه نصب پنل های خورشیدی، مددکاران بهزیستی با همکاری دهیاران افراد واجد شرایط را شناسایی نمایند.

وی با تاکید بر مناسب سازی محیط روستایی اظهار کرد: با توجه به اهمیت توانمندی معلولین عزیز، رعایت استاندارد های لازم در طرح های روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دهیاران حتما نسبت به انجام این مهم اهتمام لازم را داشته باشند.

مجتبی شهنیایی بخشدار بخش شنبه و طسوج ضمن تشکر از اقدامات بهزیستی در سطح بخش، توسعه اجرای پنل های خورشیدی در سطح بخش را خواستار شدند.

شهنیایی  با اشاره به اینکه تمامی معلولین حق استفاده از فضای جامعه بدون محدودیت را دارند خواستار  مناسب سازی معابر، بوستان ها، اماکن فرهنکی، ورزشی، مذهبی، درمانی آموزشی و ... در سطح شهر شنبه و روستاهای بخش مطابق دستورالعمل های ابلاغی شد.

کد خبر 100572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد