۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۳
مددکاران؛ درد آشنایند

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در مراسم جشنی که به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز مددکار ویژه مددکاران شاغل در بهزیستی برگزار گردید، گفت: مددکاران "درد آشنا" هستند و نسبت به محرومیت‌ و محدودیت‌های مددجویان آگاهی داشته و دارای حس نوع دوستی، عشق به انسان‌ها و همدردی نسبت به اقشار محتاج به خدمات اجتماعی می‌باشند.

حمیده محدث افزود: مددکاران بهزیستی در بخش‌ها و حوزه‌های وسیعی فعالیت می‌کنند. از مددکارانی که شب‌ تا صبح بالای سر طفل شیرخوار بیدار می‌مانند تا مددکارانی که در حوزه توانبخشی در تلاش برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت می‌باشند یا مددکارانی که در کمپ‌های ترک اعتیاد فعالیت می‌کنند و... همه یک هدف دارند و آن بهبود وضعیت فردی است که نیازمند کمک و یاری است. مددکاران، دیگران را یاری می‌دهند تا با کارآیی بیشتری با مشکلات خود مقابله کنند.

وی اظهار کرد: مددکاران از طریق راهنمایی، تشویق، آموزش و... به دنبال توانمندسازی افراد و ایجاد شرایطی هستند که مددجویان بتوانند نسبت به توانایی و استعدادهای بالقوه خود آگاهی پیدا کرده و در مواجهه با مشکلات از آنها به نفع خود بهره گرفته و احساس شایستگی و کفایت نمایند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در انتها خاطر نشان کرد: بنده این فرصت را مغتنم می‌دانم تا از تلاش‌های شبانه‌روزی شما بزرگواران تشکر و قدردانی کنم. قطعا اجر و مزد زحمات شما همواره در پیشگاه خداوند محفوظ می‌ماند. نجات یک انسان، نجات بشریت است و شمایی که هرروز به دنبال نجات مددجویان از آسیب‌ها، مشکلات و بهبود وضعیت آنها هستید، رسالت بسیار مقدسی برعهده دارید.

کد خبر 100469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد