اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه اراده مردم با بصیرت است

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه اراده مردم با بصیرت ایران است، گفت: انقلاب اسلامی یعنی مردم سالاری دینی و این همان هدف امام راحل(ره) است، زیرا مردم با حضور در انتخابات خود سرنوشت خود را تعیین کرده و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و ریاست  جمهوری را تعیین می‌کنند.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز(سه شنبه) با همراهی مدیران استانی و شهرستانی در همایش شکوه انتخابات در گلزار شهدای شهر آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه ایثار، فداکاری و شهادت با قلب و وجود مردم این شهرستان گره خورده است، اظهار کرد: آستانه اشرفیه به برکت وجود حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) و شهدای گرانقدر همچون نگینی در گیلان می‌درخشد و از این شهرستان به عنوان چهارمین شهر مذهبی کشور یاد می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهدا در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: شهدا پیرو مکتب امام حسین(ع) و امام راحل(ره) هستند با اعطای خون خود پایه‌های انقلاب را محکم کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه شهرستان آستانه‌اشرفیه به لحاظ فرهنگی، مذهبی، دینی و هنری در کشور زبان زد است، افزود: وجود شهدایی همچون شهید خوش‌سیرت، علمایی به مانند حضرت آیات عظام وحید، امینیان و ضیایی و دکتر محمد معین نشان دهنده گره خوردن دین، ایثار، فداکاری، فرهنگ و ادب با مردم گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه است.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان کرد: با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دشمنان را باردیگر نا امید خواهیم کرد.

 وی تصریح کرد: علیرغم تمامی مشکلات، مردم با پروردگار خود پیمان بسته و همواره در مسیر شهدا و امام شهدا حرکت می‌کنند.

وی یکی از اهداف دشمنان را تزریق روحیه نا امیدی و خستگی در کشور دانست و گفت: نا امیدی و خستگی در کشور معنی ندارد زیرا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی در حال حرکت به سمت قله است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مغتنم برای نشان دادن سیاهی دوران پهلوی است، افزود: عده‌ای سعی دارند برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را نادیده بگیرند در حالی که در دوران ستم شاهی توانمندی در حوزه‌های مختلف از کشور گرفته شده بود ولی اکنون کشور در عرصه‌های مختلف به مانند نانو تکنولوژی، هسته‌ای، پزشکی و دیگر حوزه‌ها به پیشرفت‌های خوبی رسیده است‌.

عباسی با اشاره حل مشکلات اقتصادی کشور در طی ۲ و نیم سال گذشته توسط دولت سیزدهم تصریح کرد: دولت یازدهم و دوازدهم اقتصاد کشور را به برنامه و کشورهای غربی گره زدند و اکنون همان کشورهای غربی به جان مسلمانان افتاده و هر روز عده‌ای را ترور می‌کنند و امروز امروز دست پلید جاسوس‌های رژیم صهیونیستی به خون ملت ایران آغشته بوده و این همان چهره جنایتکار استکبار است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی اقدامات دولت سیزدهم در عرصه‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال بیان کرد: دشمن از اقدامات دولت سیزدهم در عضویت اتحادیه‌های مختلف اقتصادی بسیار متعجب است و از هیچ تلاشی برای ایجاد آشوب، فتنه و تزریق نا امیدی در کشور دریغ نمی‌کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه اراده مردم با بصیرت ایران است، گفت: انقلاب اسلامی یعنی مردم سالاری دینی و این همان هدف امام راحل(ره) است، زیرا مردم با حضور در انتخابات خود سرنوشت خود را تعیین کرده و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را تعیین می‌کنند.

عباسی یکی از مولفه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش مردم در اداره کشور دانست و تصریح کرد: مردم در کنار و یار و یاور جمهوری اسلامی بوده و این امر نشات گرفته از ایمان و اخلاص و ولایتمداری مردم است و اکنون هیج قدرتی توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

وی با اشاره به نقش مردم در اداره کشور در جمهوری اسلامی و بیان کرد: انتخابات یعنی قرار گرفتن در مسیر توسعه و نفی دیکتاتوری، از این رو باید ویژگی‌های نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی را مشخص و برای نسل جدید بازگو شده و مردم بر همان اساس به نامزدهای مدنظر رای دهند زیرا در این صورت کشور رو به سوی پیشرفت می‌رود.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت اجرا کننده قانون وضع شده توسط مجلس شورای اسلامی است، افزود: دولت سیزدهم و مجلس در طول ۲ و نیم سال گذشته همواره در کنار یک دیگر بوده و برای حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف تلاش کردند.

عباسی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص حل مشکل کشاورزان در گیلان گفت: وضعیت برنج در گیلان رو به بهبودی است و در این خصوص جلساتی را با معاون اول رئیس جمهور نیز برگزار کردیم.

وی از اعطای یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد اعتبار در حوزه کشتی‌سازی خبر داد و گفت: در دهه فجر پروژه های بزرگی به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین راه‌آهن رشت_ کاسپین و هشت کیلومتر آزادراه منجیل به رودبار تا پایان سال افتتاح می‌شود.

کد خبر 100337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد