دررسانه|شهدا شناسنامه عزت ایران اسلامی هستند

اهواز- ایرنا - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه شهدا برای سربلندی ایران در جبهه‌های حق علیه باطل جان خود را نثار ایران و انقلاب اسلامی کردند گفت: شهدا تاریخ شرافت و شناسنامه عزت مملکت ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا سردار عبدالرضا حاجتی روز دوشنبه در یادواره شهدای بهزیستی و مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در تالار اجتماعات بهزیستی خوزستان افزود: امروز ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما به واسطه ایثار و فداکاری جوانانی که امروز تکه استخوانی از آن‌ها باقی مانده است مرهون تربیت مادرانی هستیم که فرزندان برومندی را برای سربلندی ایران اسلامی و مبارزه با دشمن تقدیم کشور کنند.

وی افزود: وقتی که معادلات دشمن را در دنیا برهم زده و شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را فریاد می‌زنیم، عقیده جدیدی به نام خدا، پیغمبر و امامان را به نمایش می‌گذاریم که ابرقدرت ها این تفکر را بر نمی‌تابند.

سردار حاجتی با بیان این که رزمندگان این مرز و بوم حتی یک وجب خاک میهن را به دشمن ندادند ادامه داد: دشمن با تمام قدرت برای تولید کفر و شرک تلاش می‌کند و آمریکا و اسرائیل با صرف هزینه‌های هنگفت در خاورمیانه نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند، این در حالی است که خدا به مردم ایران عزت می‌دهد و شهیدان گمنام نماد شرافت و عزت ایران اسلامی اسلامی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امروز تمام دشمنان قصد دارند ایران اسلامی را زمین بزنند ولی با تدبیر مناسب پاسخ این حملات را می ‌دهد؛ اسرائیل غاصب از همه جهات در حال تضعیف شدن است و همه این رشادت ها مرهون شهدا و جبهه مقاومت در غزه است.

وی با اشاره به توانمندی و استعداد بسیاری از افراد معلول ادامه داد: فعالیت کارکنان بهزیستی کمتر از دفاع مقدس نیست چون در عرصه ایثار و خدمت رسانی به معلولان و ایتام الگو و سرآمد هستند.

سردار حاجتی توضیح داد: بنابراین اگر مسئولیتی به عهده داریم باید فرهنگ ایثار و شاهد را با عمل به وظایف خود در ادارات جاری کنیم.

به گزارش ایرنا مراسم وداع با پیکر شهید گمنام دفاع مقدس امروز دوشنبه با حضور باشکوه جمعی از خانواده‌های معظم شهدا منسوب به بهزیستی خوزستان، مدیران و مسئولین استانی،معاونین، کارکنان و مددجویان بهزیستی و مردم ولایت مدار در فضایی روحانی و مملو از عشق واردات به این دلاورمردان دفاع مقدس در اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا این شهید گمنام ۱۹ ساله و در عملیات کربلای ۶ در منطقه سومار به شهادت رسیده است.

بر اساس این گزارش، روز ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ۱۴ شهید در اهواز برگزار شد.

کد خبر 100307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد