اولین مرکز ترک اعتیاد شبانه روزی بانه امسال افتتاح می شود

این مرکز با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی، کمکهای مردمی و ادارات و نهادهای سطح شهر با ظرفیت ۶۰ نفر در حال آماده سازیست تا در سالجاری شروع به فعالیت نماید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان؛ درویشی فرماندار بانه، حسین زاده رئیس بهزیستی بانه، قادرخانزاده شهردار، نماینده سپاه، اعضای شورای شهر و روسای ادارات از ساختمان و محوطه مرکز ترک اعتیاد بانه بازدید نمودند.

بالغ بر سه میلیارد پانصد میلیون تومان هزینه ساخت ساختمان توسط شخص سرمایه گزار هزینه شده که این مبلغ علاوه بر دو میلیارد تومان زمین محل احداث می باشد. همچنین مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی برای این مرکز هزینه شده. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای ۱۰۰ کیسه سیمان و چهارصد کیسه گچ و مشاوره و کمکهای معنوی در خصوص تخصیص امنتیازات این امر خیر مشارکت نمودند که در نتیجه امتیازات آب و گاز بصورت رایگان به کمپ اعطا شده و نصب گردید و در روزهای آتی نسبت به نصب امتیاز برق اقدام می شود.

در حال حاضر نیز ماشین آلات راهداری با مشارکت شهرداری در حال تسطیح جاده دسترسی به کمپ هستند تا مقدمات آسفالت مسیر فراهم شود.

همچنین از طرف شهرداری ۱۰۰ کیسه سیمان و از طرف شورای محترم شهر مبلغ ۹۳میلیون تومان به عنوان هزینه نصب دوربینهای مدار بسته اهدا شده است.

 قابل ذکر است از مبلغ یک میلیارد تومان هزینه تجهیز کمپ مبلغ ۶۲۸ میلیون تومان توسط بهزیستی از محل هزینه های عمرانی با تائید استانداری کردستان اختصاص داده شود. 

کد خبر 100191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد