برخوردار، نشست صمیمی در ۳ محله کم برخوردار استان مازندران با حضور دکتر توکلی مدیرکل دفترمشاوره و خدمات روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، دکتر امیری معاون دفترمشاوره و خدمات روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران، مسوولین ستادی بهزیستی استان، مدیریت بهزیستی شهرستان ساری، اداره بهزیستی شهرستان میاندورود و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان در جمع ساکنین منطقه کم برخوردار ۷۵ دستگاه(ترک محله) شهرستان ساری و شهریار کنده شهرستان میاندورود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران در حاشیه این نشست صمیمی گفت: برنامه نشست صمیمی ۱۰۰ محله دارای اولویت بهره مندی از خدمات بهزیستی در روز سه شنبه چهارم مهر ماه سال جاری در جمع ساکنین منطقه کم برخوردار ۷۵ دستگاه(ترک محله) شهرستان ساری و شهریار کنده شهرستان میاندورود به اجرا در آمد و همین برنامه در روز چهارشنبه پنجم مهرماه نیز در منطقه کم برخوردار مهرگان(عباس آباد) شهرستان نکا اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: برنامه مذکور با هدف ارائه خدمات در محل زندگی خدمت گیرندگان و در دسترس قرار دادن خدمات سازمان بهزیستی طراحی و اجرا شد.
مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد: در این برنامه تیم های ستادی و استانی در کنار هم در محلات حاضر و در جریان مشکلات، مسائل و چالش های جامعه هدف و عموم ساکنین محله های هدف قرار گرفتند و نسبت به رفع آنها برنامه ریزی و اقدام صورت گرفت.
شایان ذکر است در این نشست نمایندگان دستگاهها، نهادها، مراکز و موسسات همکار با بهزیستی نیز در این برنامه حضور داشتند و فرایند بررسی و رسیدگی به مشکلات خدمت گیرندگان و مراجعان را تسریع نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد