در نخستین رو از هفته دولت و گرمیداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر ، و باحضور استاندار سیستان وبلوچستان ۲۰۳ واحد مسکونی و ۱۳۶ طرح اشتغال محور ویژه توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سطح استان به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، در نخستین روز از هفته دولت و گرمیداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر ، و باحضور محمدکرمی استاندار ، تعداد ۲۰۳ واحد مسکونی و ۱۳۶ طرح اشتغال محور ویژه توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سطح استان به صورت همزمان به بهره برداری رسید .

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از خدمات مجموعه بهزیستی اظهار داشت  : تمام تلاش ما برای رسیدن محرومین به استانداردها و ارتقاء کیفیت زندگی آنان است و باید در این راه به نقطه ای رسیده باشیم که دیگر هیچ معلولی دغدغه مسکن را نداشته باشد و برای رسیدن به این مهم نیازمند تلاش جدی همه مسئولان هستیم .

دکتر عباسعلی اویسی مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز در این آیین بیان کرد  : یکی از مهم ترین فاکتور های توانمند سازی و بهبود معیشت خانواده های تحت پوشش بهزیستی به ویژه خانواده های دارای معلول و ایتام ساخت مسکن مناسب می باشد که سازمان بهزیستی با همراهی نهاد های همکار وتخصیص تسهیلات بلاعوض برای مددجویان واجد شرایط ، بستر خانه دار شدنشان را تسهیل می نماید .

وی ادامه داد : هدف سازمان بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف خود می باشد و در این راستا با اعطای تسهیلات خود اشتغالی و کار فرمایی در تلاش است تا با ایجاد بنگاه های اشتغال محور موجبات بهزیستن مددجویان خود را فراهم آورد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد