متن پیام به شرح زیر است:

 "هفته نخست شهریورماه یادآور ایثار و خدمت رسانی صادقانه فرزندان رشید ایران اسلامی شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است، دلیرمردانی که با تاسی از آموزه های قرآن کریم و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ابتدا تا انتهای اهدافشان خدمت به مردم و شکوفایی انقلاب اسلامی بوده است.

تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان والا مقام و عزتمند و تاسی از آموزه ها و بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در راه تعالی میهن و تحقق اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و حرکت کنند.

دولت سیزدهم که عنوان "دولت مردم" را برگزیده هدفش خدمت رسانی بوده و بی شک هماهنگی و انسجام بین ملت و دولت نتیجه ای جز توسعه و آبادانی ایران اسلامی نخواهد داشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران ارجمندم در مجموعه بزرگ بهزیستی استان ایلام که کار مقدس خدمت رسانی به عزیزترین قشر جامعه را بر عهده داشته تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از ایزد منان خواهانم."

"حسین نورعلیوند"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد