به مناسبت هفته بهزیستی، بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل، معاون امور توانبخشی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل از مرکز نگهداری، توانبخشی معلولان ذهنی (مونث) خانه مهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی، بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با شاره به نشست خود با معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به پیگیری مصوبات جلسه در رابطه با احقاق مطالب معلولان قول مساعد داد.

بدری ضمن تبریک هفته بهزیستی با شعار " برای مردم، برای به زیستن" به مدیریت و کارکنان زحمتکش، کار در چنینن مجموعه ای را بسیار سخت و دشوار خواند و افزود: پرسنل این قبیل از  مراکز با خدای خود معامله کرده اند و خیر دنیا و آخرت شامل حال آنها خواهد گردید.

در ادامه رضایی مدیرکل بهزیستی استان هم با بیان این مطلب که در سطح استان تعداد ۶۴مرکز اعم از روزانه و شبانه روزی  فعالیت می کنند گفت: در این قبیل از مراکز برای بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ نفر توسط همکاران غیر دولتی، خدمات تخصصی و مراقبتی  ارائه می دهند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: ۲۵ هزار و ۸۰۶ نفر معلول دارای پرونده حمایتی در بهزیستی می باشد که بیش از ۱۹ هزار و۹۴۱ مستمری دریافت می کنند.

وی ادامه داد: پرداخت ماهانه حق پرستاری برای  ضایعین نخاعی و معلولین شدید و خیلی شدید در قالب خانواده محور به ۱۰ هزار و ۳۴ نفر و همچنین به صفر رسیدن  افراد پشت نوبتی مستمری  با تغییر رویکرد خدمات رسانی به جامعه هدف از دیگر مولفه های مهم و شاخص در بهزیستی استان می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد