نشست تخصصی کارشناسان دفاتر معاونت اجتماعی بهزیستی مازندران با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران، وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و کارشناسان ستادی و شهرستانی این معاونت در مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان در ابتدا ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و با اشاره به تاثیر نشست های تخصصی در جهت پیشبرد اهداف سازمان، گفت: برگزاری نشست های تخصصی که منجر به تبادل اطلاعات و بیان نکات ارزشمند می شود در ارتقاء ارائه خدمات و رشد همه جانبه اهداف سازمان در چشم انداز آینده موثر است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهینه و موثر به گروه هدف سازمان بهزیستی با  نیروی  ماهر و دانش محور رابطه مستقیم دارد، افزود: یکی از دارایی های ارزشمند سازمان بهزیستی داشتن نیروی انسانی متخصص، هوشمند، متعهد، دلسوز و کارآمد است که همین مولفه ها موجبات موفقیت سازمان را فراهم نموده است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به تعریف توانمند سازی که؛ فرایندی است هدفمند که فرد با استفاده از امکانات محیطی در جهت ارتقاء کیفیت زندگی خود تلاش می کند، تصریح کرد: توانمندسازی و خودباوری جامعه هدف، اولویت و رویکرد اصلی سازمان است و توانمندسازی این عزیزان سبب خارج شدن آنان از چتر حمایتی و استقلال مالی آنان می شود و این امر از بروز و شیوع آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی باید در ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و اقتصادی صورت گیرد، افزود: نیاز است گروه های هدف بهزیستی برای ورود به جامعه و اشتغال، آموزش های لازم را کسب نمایند و ما باید جهت توانمندسازی ولی نعمتان بهزیستی همه تلاش خود را بکار ببندیم و از پتانسیل ها و ظرفیت های درون و برون سازمانی جهت تسریع در روند خدمت رسانی بهره ببریم.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان ضمن‌ تشکر و قدردانی از کارکنان، اظهار داشت: کارشناسان باید نسبت به بروز کردن اطلاعات در حوزه های تخصصی و بازآموزی دستورالعمل ها اهتمام ورزیده و با تدبیر، مسائل و مشکلات جامعه هدف را بررسی کرده و در جهت رفع این مسائل تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد