مدیر کل بهزیستی لرستان گفت:با همکاری قرارگاه خاتم تاکنون،۲۷ واحد مسکونی به مددجویان این استان تحویل داده شده است.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، به نقل از خبرگزاری ایسنا، در بازدید مدیر کل بهزیستی لرستان از مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان الیگودرز چهار واحد مسکونی تحویل مددجویان این شهرستان شد.

وی  گفت: در این منطقه چهار خانواده تحت پوشش بهزیستی داشتیم که به نوعی دارای معلولیت و از لحاظ وضعیت درآمدی نیز متأسفانه جز دهک‌های یک تا سه بودند.

عمودی‌زاده ادامه داد:این خانواده‌ها در ساختمان‌های قدیمی که گاها از سنگ و کاهگل ساخته شده بودند زندگی می‌کردند که طبق تفاهم نامه‌ای که سازمان بهزیستی کشور با قرارگاه سازندگی خاتم داشت چهار واحد مسکونی تحویل این خانواده‌ها شد.

وی بیان کرد:این واحدهای مسکونی در زمینی به متراژ ۷۵ متر با دو خواب، آشپزخانه و یک هال پذیرایی ساخته و برای معلولان مناسب‌سازی شده بودند.

مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد:در بررسی که داشتیم این خانواده‌ها متأسفانه حتی لوازم اولیه ضروری زندگی را هم نداشتند که با تعاملی که با مجموعه قرارگاه خاتم داشتیم برای این چهار خانواده لوازم ضروری زندگی بسیار خوب و در شأن و منزلت این ولی‌نعمتان تهیه و به صورت حضوری آن‌ها را تحویل دادیم.

وی افزود:لجناس شامل یخچال، تلویزیون، پنکه، لوازم کامل آشپزخانه، فرش و … که به این مددجویان تحویل داده شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد:دو واحد مسکونی به همراه وسایل زندگی نیز در شهرستان کوهدشت قرار است تحویل خانواده‌های تحت پوشش بدهیم.

عمودی‌زاده افزود: قبل از این ۲۱ واحد مسکونی طی دو ماه گذشته به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی تحویل داده بودیم و اکنون با چهار واحد الیگودرز و دو واحد کوهدشت ۲۷ واحد تحویل مددجویان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد