شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به همراه رحیمی معون امور توسعه پیشگیری در بازدید از شهرستان نهبندان ابتدا با فرماندار شهرستان نهبندان دیدار و سپس به بازدید از مراکز تحت نظارت بهزیستی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی شرفی مدیرکل بهزیستی استان به همراه رحیمی معاون امور توسعه پیشگیری و رضازاده آبیز رئیس بهزیستی شهرستان نهبندان در ابتدای برنامه حضور در شهرستان نهبندان ، با حضور در فرمانداری شهرستان ، با مهندس ایروانی فرماندار شهرستان دیدار و ضمن ارائه گزارشی پیرامون وضعیت مددجویان بهزیستی شهرستان نهبندان ، در خصوص مسائل و مشکلات موجود صحبت و در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در مراسمی با حضور شرفی مدیر کل بهزیستی استان ، حجت السلام خزاعی امام جمعه ، ایروانی فرماندار شهرستان نهبندان ، رحیمی معاون امور توسعه پیشگیری ، رضازاده آبیز رئیس بهزیستی شهرستان نهبندان و بذلی کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب های اجتماعی این حوزه و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان ، کارگاه خیاطی پایگاه سلامت اجتماعی ویژه بانوان با مبلغی بالغ بر ۷۲۰ میلیون ریال راه اندازی و افتتاح شد . این طرح در سال ۱۴۰۱ توسط بهزیستی شهرستان نهبندان تدوین و تنظیم و پس از اخذ موافقت بهزیستی استان ، پیرو سفر دکتر ذکایی فر معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی کشور تامین اعتبار و راه اندازی شد. در این کارگاه که با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی راه اندازی گردید ، ۶ بانوی نهبندانی مشغول به فعالیت می باشند.

در ادامه بازدید از شهرستان نهبندان مدیرکل بهزیستی استان ، با حضور در مرکز درمان اعتیاد ارغوان آرامش این شهرستان از نزدیک در جریان روند فعالیت این مرکز قرار گرفتند و سپس از دو طرح خود اشتغالی ، (کارگاه سازه های سیمانی و کابینت سازی) بازدید و بر پایداری اشتغال های ایجاد شده برای جامعه هدف ، تاکید نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد