همزمان با روز تکریم و بزرگداشت روز جهانی مادر، گروهی از همسران سفرا و دیپلمات های سفارت خانه های برخی از کشورهای خارجی از شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،  همزمان با روز تکریم و بزرگداشت روز جهانی مادر، گروهی از همسران سفرا و دیپلمات های سفارت  خانه های برخی از کشورهای خارجی از شیرخوارگاه آمنه بازدید و با خدمات و دستاوردهای سازمان بهزیستی برای خدمات رسانی به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در این مرکز آشنا شدند.

در این بازدید زهرا انعم، همسر سفیر پاکستان به عنوان مسئول این گروه ضمن ابراز قدردانی و تشکر از اقدامات ارزشمند سازمان بهزیستی در راستای حمایت از این کودکان و نوباوگان بی سرپرست در ایران، خواستار توسعه و گسترش همکاری های متقابل در چگونگی مراقبت و نگهداری از کودکان بی سرپرست در کشورهای عضو این انجمن شدند.
شایان ذکر است اعضای این انجمن متشکل از همسران دیپلمات های سفارت کشورهای پاکستان، مالزی، آلمان، سوئد، زیمباوه، نروژ، کرواسی، عراق، مصر بودند.

در این دیدار مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرکل بهزیستی استان تهران و مشاور امور بانوان سازمان بهزیستی کشور نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =