متن بیانیه به شرح ذیل است:

 ««آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به تدبیر امام راحل به عنوان روز قدس نامگذاری شده فرصتی برای اعلام حمایت همه جانبه و ندای وحدت آمیز در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف است.

این اقدام ارزشمند امام خمینی(ره) منجر به پایه‌ریزی تشکیل یک جبهه مقاومت برای مقابله با اشغالگران قدس گشت که امروز این جبهه مقاومت، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می‌کند و مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت به برکت رهبری ولی امر مسلمین جهان، هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکسته و حتما این حرکت به نابودی غده سرطانی اسرائیل منجر خواهد شد.

روز قدس از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام جلب کرده است.

در شرایط کنونی که صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری با بیداری امت اسلامی و همچنین افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه هستند، راهپیمایی جهانی روز قدس اهمیت بسیار زیادی دارد و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان شده و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند.

اداره کل بهزیستی ایلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مردم و تأکید بر حمایت همه جانبه مردم و نظام اسلامی از حقوق ملت مظلوم فلسطین، همراه و همدل با مردم همیشه در صحنه و آزاده ایران اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و از عموم مردم بویژه جامعه هدف دعوت می کند تا در لبیک به فرمان امام راحل فردا جمعه ۲۵ فروردین ماه با شرکت در راهپیمایی بزرگداشت این روز در راستای ازادی قدس شریف حضوری چشمگیر داشته باشند.»»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد