همزمان با نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در ادامه طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان، جمعی از مددجویان شهرستان ایوان امشب در سفره افطاری بهزیستی میهمان شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، این محفل با حضور امام جمعه شهرستان ایوان، مدیر کل بهزیستی، بخشدار مرکزی ایوان، بخشدار زرنه، معاون فرماندار ایوان، خیرین و جمع دیگری از مسئولان بهزیستی و مسئولان محلی ایوان برگزار که در حاشیه این برنامه مسئولان به درخواستهای جامعه هدف پاسخ دادند.

مدیر کل بهزیستی ایلام در حاشیه این برنامه با اشاره به اینکه این طرح از نیمه ماه مبارک رمضان اغاز و تا پایان ماه ضیافت الهی در تمامی شهرستانهای استان اجرا می شود، مهمترین هدف این طرح را امید افرینی و نشاط بین جامعه هدف عنوان کرد.

«حسین نورعلیوند» به ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین  در این طرح اشاره کرد و گفت: بخشی از هزینه های این طرح از محل مشارکت‌های مردمی تامین که جلوه ای زیبا از حمایت
نیکوکاران در دستگیری از جامعه هدف را در ماه میهمانی خدا به نمایش می گذارد.

وی حضور مددجویان در مساجد و اقامه نماز جماعت و افطاری در کنار هم را جلوه معنوی این طرح عنوان کرد و گفت: در حاشیه این طرح مسئولان بهزیستی بصورت چهره به چهره پاسخگوی جامعه هدف نیز خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد