همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی شهرستان دره شهر روز چهارشنبه در آیینی با حضور فرماندار این شهرستان، نماینده امام جمعه ، مدیر کل و معاون اجتماعی و جمع دیگری از مسئولان در بهزیستی شهرستان دره شهر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، مدیر کل بهزیستی ایلام در خصوص فعالیت این پایگاه گفت: این مرکز در راستای اجرای طرح شناسایی "2020" (دو هزار و 20 محله آسیب خیز کشور) احداث که در  استان ایلام در نخستین اقدام دو محله در شهرستانهای بدره و دره شهر شناسایی شده است.

"حسین نورعلیوند" بیان کرد: این مراکز با هدف شناسایی آسیبهای اجتماعی، مداخله روانی و اجتماعی قبل از قضایی و انتظامی به منظور کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی و ارایه خدمات تخصصی، به موقع و در دسترس به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی در سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه شهرها راه اندازی می شوند.

وی، خدمات این پایگاه ها را در زمینه کودک آزاری، همسر آزاری، دختران فراری، کودکان خیابانی، خانواده های در معرض طلاق، خودکشی و سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند عنوان کرد و گفت: تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن مهم ترین ویژگی این مراکز است.

به گفته وی، دومین پایگاه خدمات اجتماعی نیز روزهای آینده در شهرستان بدره احداث خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی ایلام تعداد مراکز اورژانس اجتماعی این استان را هشت مرکز عنوان کرد که با برنامه ریزی انجام گرفته قرار است سال آینده در همه شهرستانهای استان راه اندازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد