همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان سرعین، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از برپایی میز خدمت ولی نعمتان بهزیستی شهرستان و بررسی مسائل و مشکلات آنان خبر داد.

طی سفر یکروزه استاندار وحضور مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در شهرستان سرعین میز خدمت بهزیستی سرعین وبا حضور مدیرکل بهزیستی استان تشکیل و از نزدیک در جریان مشکلات 19 نفر از مددجویان و توانخواهان بهزیستی شهرستان  قرار گرفت.

در این دیدار از جمله عمده ترین مشکلات و درخواست مراجعان به تفکیک؛ وام اشتغال، مسکن، کمک هزینه درمان، وام ودیعه مسکن، کمک هزینه وسایل ضروری و مساعدت مالی  بود.

گفتنی است درجریان این دیدار مدیر کل بهزیستی استان ضمن استماع مسائل و مشکلات ولی نعمتان بهزیستی شهرستان سرعین در خصوص رسیدگی و رفع نیازهای آنان دستورات لازم را صادرنمود.

لازم به ذکر است در این سفر از محل اعتبارات بهزیستی استان، بیش از 150 میلیون ریال  مطابق  درخواست های ولی نعمتان جهت کمک هزینه وسایل ضروری، درمان و مالی تعلق می گیرد. ضمناً مبلغ 192 میلیون ریال در قالب مستمری(به صورت ماهیانه) و کمک های غیر مستمریک میلیارد و چهل میلیون ریال در قالب کمک هزینه مسکن و 133 میلیون ریال در قالب مساعدتهای مالی، درمان و کمک هزینه تحصیلی وغیره تخصیص یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد