صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین، با حضور دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر نیلوفر اختیاری معاون توانبخشی، ، حجت الاسلام فاطنی نسبت امام جمعه و بهزاد شیرزادی رییس اداره بهزیستی و دیگر مسئولان شهرستان گیلانغرب، مرکز چند معلولیتی بهزیستی در این شهرستان افتتاح و آماده خدمت رسانی رسانی به مددجویا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: مدیرکل بهزیستی استان هدف از ایجاد این مرکز را دسترسی آسان و پرهیز از تردد مددجویان به مرکز استان عنوان کردو افزود:از جمله خدمات این مرکز می توان به کاردرمانی، گفتار درمانی فیزیوتراپی و... اشاره کرد که تاثر بسیاری در توانمندی و قدرت یادگیری توانخواهان خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاطمی‌نسب امام جمعه گیلان‌غرب در این مراسم ضمن تشکر از سازمان بهزیستی و خیرین همراه، یکی از خدمات ویژه‌ای که می‌توان به معلولین انجام داد را همین « رسیدگی به امورات اجتماعی و درمانیِ » آنان دانست.

وی اظهار امیدواری کرد دولتی که با شعار خدمت به مردم بر سر کار آمده است بتواند به آن جامه عمل بپوشاند همچنان که امروز شاهد یکی از این خدمات برجسته در شهرستان گیلانغرب بودیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: زمینه خدمت به افراد محروم باید بیش از پیش فراهم شود و از دغدغه خانواده ها چه در عرصه پزشکی و چه در عرصه حرفه آموزی و توانمندسازی کاسته شود ،همچنان که ریاست محترم جمهور نیز در این هفته بیاناتی در این خصوص داشته است.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب با اشاره به افتتاح مرکز چند معلولیتی در شهرستان اظهار داشت: این خدمات در نقطه صفر مرزی و مناطق محروم از برکات انقلاب است و دشمن بداند که دولت جمهوری اسلامی خدمت محرومین را در اولویت برنامه های خود دارد هرچند که آنها این را نمی خواهند.

فاطمی نسب افزود: ما مردمان خیلی خوبی داریم که به فکر همنوعان خود هستند وهمین یکی از برتری های مردم ما نسبت به دیگر جوامع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد