در ادامه ی برنامه های چهارمین روز از هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت،در مرکز استان، پیش از ظهر امروز ٣ طرح اشتغال به نمایندگی از ٧٠ طرح اشتغال افراد دارای معلولیت در مرکز استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی محمد خسروی معاون شارکتهای مردمی ،اشتغال و توانمندسازی بهزیستی استان دراین خصوص گفت: از حدود ١۴٠میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی در سال جاری، ٢٢ میلیاردتومان آن به جامعه هدف مرکز استان اختصاص یافته است که تاکنون ۶ میلیارد تومان آن برای ایجاد ٧٠ شغل مختلف با معرفی متقاضیان جامعه ی هدف بهزیستی جذب شده است. خسروی همچنین از جامعه هدف خصوصا معلولین تحت حمایت درخواست کرد تا با بالا بردن اعتماد به نفس و فراگیری یک مهارت چه در یک دوره مهارت آموزی وچه بصورت تجربی، از تسهیلات کم بهره این حوزه استفاده کنند تا به استقلال مالی و توانمندی برسند.

وی از کارفرمایان درخواست کرد تا به توانمندی جامعه هدف بهزیستی اعتماد کرده، آنها را به کارگیری نموده و از تسهیلات و حمایتهای خوب بهزیستی در این زمینه استفاده کنند.

همچنین مدیر کل بهزیستی استان از افتتاح ۳۰طرح اشتغال معلولان در سطح استان و شهرستان ها به نمایندگی از ۲۹۶ طرح اشتغال توانخواهان جامعه ی هدف بهزیستی در سال جاری خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد