به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان_ظهر روز بیست و نهم شهریور ماه و در آستانه بازگشایی مدارس، طی برگزاری مراسمی بسته های دانش آموزی پویش مشق مهر بهزیستی با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان، مدیران نهادهای دولتی و غیر دولتی اعم از بانک مسکن، بانک رفاه، بنیاد فرمان حضرت امام(ره)، موسسه خیریه الهه نور امامت، موسسه خیریه مهر جاودانه مهشید که در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند و سایر کارکنان بهزیستی در سالن اجتماعات باغچه بان بهزیستی رشت به فرزندان تحت پوشش بهزیستی اهدا شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در این مراسم ضمن قدردانی از نیکوکاری ها و اعمال خداپسندانه ی نهادهای مذکور اظهار داشت: بسیار خرسندیم که با اعلام پویش مشق مهر نهادهای دولتی و غیردولتی اعلام مشارکت نموده و در این امر خداپسندانه به یاری مددجویان شتافتند.

وی با بیان اینکه پاداش مشارکت در امور خیر همواره نزد خداوند محفوظ است ادامه داد: همواره اعمال نیک و خداپسندانه در نزد خداوند از پاداش ویژه ای برخوردار است و امیدواریم در راستای حمایت گسترده از مددجویان بهزیستی بازهم شاهد مشارکت مهربانانه ی خیرین نیکوکار باشیم.

خدمت بین دانا در ادامه با اشاره به تفاوتهای نحوه خدمت رسانی بهزیستی با سایر نهادهای حمایتی تصریح کرد: فرق سازمان بهزیستی با سایر نهادهای حمایتی در این است که این سازمان علاوه بر تامین نیازهای معیشتی مددجویان، وظیفه نگهداری از توانخواهان با شرایط ویژه جسمی و ذهنی را نیز بر عهده دارد و همین موارد باعث می شود تا در امر خدمت رسانی با محدودیت هایی مواجه شویم اما همچنان تلاش خواهیم کرد خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم تا خدمات ارزنده ای به مددجویان عرضه شود.

وی در پایان با ابراز امیدواری از همراهی خیرین نیک صفت اذعان داشت: همواره قدردان نیکوکاری های خیرین بزرگوار هستیم و امیدواریم تا خیرین نیک صفت همچون گذشته در جهت تامین نیازها و رفاه حال بیشتر مددجویان یاری گر سازمان بهزیستی باشند.

همچنین در پایان این مراسم سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان با اهدای لوح سپاس از مدیران نیکوکار نهادها و موسسات شرکت کننده در پویش مشق مهر قدردانی و تجلیل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد