هم زمان با ایام گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی و هفته ملی مهارت از سوی اداره کل فنی و حرفه ای استان کارگاه آموزشی ویژه نابینایان و افراد معلول در زاهدان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان،  هم زمان با ایام گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی و هفته ملی مهارت از سوی اداره کل فنی و حرفه ای استان کارگاه آموزشی ویژه نابینایان و افراد معلول در زاهدان با حضور با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان و رئیس انجمن نابینایان استان به بهره برداری رسید.

جلیل شهریاری مدیرکل فنی و حرفه ای استان بیان کرد : این مرکز آموزشی به دستگاه های برجسته نگار هوشمند مجهز است  که در این مرکز، آموزش های منجرب به اشتغال ارائه می شود.
شهریاری با اعلام اینکه ۴۷ نفر از معلولان در سال گذشته و ۱۷ نفر در سال جاری تاکنون، آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند، خاطرنشان نمود: روش، نوع و رشته آموزش به معلولان نسبت به دیگر گروه هدف متفاوت بوده و رشته آموزشی، منطبق با توانایی و استعداد معلولان است.
وی با بیان اینکه رشته آموزشی با مشورت با بهزیستی انجام می شود، افزود: باید مربی مجهز به روش آموزشی مجهز باشد که آموزشی های مهارت را به معلولان منتقل کند.

دکتر عباسعلی اویسی نیز در این آئین ضمن تبریک ایام هفته ملی مهارت افزود : سازمان فنی و حرفه ای همواره در مسیر آموزش مهارت های اشتغال محور مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی پیش رو و همراه سازمان بهزیستی بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد : خروجی این آموزش ها مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی را در مسیر توانمندی قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد