همزمان با بزرگداشت هفته مقام معلم 12 الی 18 اردیبهشت ماه؛ سرپرست بهزیستی استان یزد با حضور در مدارس ناحیه 2 یزد ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم و ادای دین به اولیای معنوی جامعه از زحمات و تلاش های مدیران و معلمان این مدارس تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد" رضا ابهت" در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی استاد شهید مرتضی مطهری گفت: تبیین نقش بی بدیل معلمان در توسعه علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه ضروری است چرا که وظیفه خطیر آموختن بر عهده معلمان است.

وی با اشاره به شرح وظایف گسترده و متنوع بهزیستی گفت: به نوعی بهزیستی از قبل از تولد تا دوران سالمندی را پوشش می دهد از زمانی که هنوز کودکی متولد نشده مشاوره ژنتیک آن با بهزیستی است.

سرپرست بهزیستی استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 29 هزار نفر معلول تحت پوشش بهزیستی استان بهزیستی یزد است که به انحای مختلف از این سازمان خدمات می گیرند.

وی آموزش مهارت های زندگی، کلاس های آموزشی پیش از ازدواج و بعد از ازدواج، آسیب های اجتماعی، آموزش زندگی خانواده، تحکیم بنیان خانواده و در ادامه میانسالی و دوران سالمندی جزء فعالیت های بهزیستی محسوب می شود.

ابهت خاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان یک سازمان اجتماع محور، همواره آموزش را بخش جدا ناپذیر ماموریت های خود می داند و معتقد است جامعه بدون آموزش به کجی و نیستی می گراید یا در خوشبینانه ترین حالت در جای خود متوقف و راکد می ماند.

این مقام مسئول با حضور در 5 هنرستان فنی و حرفه ای آیت الله شهید حائری، شهدای نعیم آباد، شهید چمران، شهید صدوقی (ره) و مصباح با اهدا گل و لوح تقدیر به مدیران و دبیران این مدارس جلوه ای از قدرشناسی خانواده بزرگ بهزیستی استان یزد را از  زحمات تلاشگران عرصه ی تعلیم و تربیت به عمل آورد.

سرپرست بهزیستی استان یزد در حاشیه این دیدارها همچنین از نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان هنرستان فنی و حرفه ای آیت الله حایری نیز دیدن کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد