ظهر روز سه شنبه هفدهم اسفندماه مقارن با اعیاد شعبانیه ، سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی استان گیلان باتفاق دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی،صباح مهدی پور رئیس حراست،عباس امام پناهی مسئول امور ایثارگران،حجت الاسلام حمیدنادم مشاورمدیرکل و مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان و محمد نوروزی رئیس بهزیستی شهرستان رشت از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت بازدید کرد.

سرپرست بهزیستی گیلان ضمن دیدار و تکریم از سالمندان و معلولین این مرکز و بازدید از بخش های این مجموعه از روند ومراحل ساختِ بنای در حال احداث آسایشگاه سالمندان و معلولین نیز دیدن کرد.

در راستای این بازدید نشستی در خصوص پیشبرد اهداف و بررسی مشکلات آسایشگاه با حضور سرپرست بهزیستی گیلان  و سایر مسئولین بهزیستی استان و مدیریت آسایشگاه برگزار و درجهت ارتقا و رفع موانع این مرکز گفتگو و تبادل نظر شد.

در این نشست سید مهدی خدمت بین دانا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه پرسنل زحمتکش آسایشگاه سالمندان و معلولین عنوان کرد: باعث افتخار من است که بار دیگر در کنار کارکنان دلسوز این مجموعه و مددجویان عزیز هستم و با شناخت کافی از نیروهای خدوم این مرکز زحماتشان را از نزدیک درک میکنم.
 
وی در ادامه افزود: همواره هدف بهزیستی این بوده که مراکزی اینچنین نمونه داشته باشد چرا که قدمت و انضباط این مرکز همیشه زبانزد بوده و این نشان از مدیریت صحیح و همکاری و همیاری کارکنان دلسوز مجموعه است. 

سرپرست بهزیستی گیلان  خدمت به  مددجویان و سالمندان را کاری شبیه به جهاد و ایثارگری دانست و گفت: این آسایشگاه آبروی کشور است و همواره مردم بافرهنگ و خیرین نیکوکار استان گیلان و شهررشت با نگاه مهربانانه خود یاری گر مددجویان هستند.

وی در پایان با بیان اینکه دربِ سازمان بهزیستی همیشه به روی مددجویان و اعضای این آسایشگاه باز است اظهار داشت: با تمام توان در خدمت مددجویان هستیم و برای آسایش سالمندان و معلولین تاجایی که از دستمان بر بیاید از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است در انتهای این بازدید با هماهنگی مسئولین آسایشگاه سالمندان و معلولین،  نهالی به مناسبت روز درختکاری توسط سرپرست بهزیستی گیلان در محوطه فضای سبز مجموعه کاشته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد