در سفر یک روزه معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی و عضو کارگروه ارزیابی و نظارت بر مراکز خدمات بهزیستی جلسه ی هم اندیشی مسئولان مراکز مثبت زندگی استان و کارگروه مراکز مثبت زندگی با حضور مدیران ستادی و شهرستان های بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی عصر امروز کارگروه مراکز مثبت زندگی بهزیستی خراسان جنوبی با حضور حجت الأسلام شریفی دوست  معاون راهبری و توسعه خدمات و مهندس امام قلی عضو کارگروه ارزیابی و نظارت بر مراکز خدمات بهزیستی کشور به منظور تبادل نظر و هم اندیشی و مباحث مربوط به مراکز مثبت زندگی سطح استان و موضوع رایگان شدن خدمات قبوض خدماتی جامعه ی هدف بهزیستی و نحوه ی أخد و جمع آوری اطلاعات مددجویان توسط مراکز مثبت زندگی در محلات با شرکت مدیرکل ، معاونان و مدیران ستادی و رؤسای بهزیستی شهرستان های خراسان جنوبی در سالن کنفرانس اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی برگزار گردید.

همچنین صبح امروز جلسه ی نشست هم اندیشی مراکز مثبت زندگی با حضور حجت الأسلام و المسلمین شریفی دوست معاون توسعه و راهبری مراکز مثبت زندگی به همراه امام قلی کارشناس گروه ارزیابی و نظارت بر مراکز خدمات بهزیستی سازمان، مدیرکل بهزیستی استان رئیس اداره فناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری و نمایندگان مراکز مثبت زندگی استان در سالن کنفرانس اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی برگزار شد. با توجه به شرایط کرونایی در استان حضور صاحبان امتیاز مراکز مثبت زندگی در جلسه به صورت آنلاین و ویدیوکنفرانسی انجام گرفت.
در این جلسه مباحث به صورت پرسش و پاسخ انجام و موضوعات و مشکلات و چالش های مراکز مثبت زندگی استان نیز توسط نماینده کانون مراکز مثبت زندگی مطرح شد.  در پایان راهکارها و توضیحات لازم توسط شریفی دوست و  امام قلی به حاضران ارائه شد.

در ساعات بین جلسه ی صبح و عصر بازدیدی از مراکز مثبت زندگی سطح شهرستان بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی با حضور حجت الأسلام شریفی دوست و مهندس امام قلی و همراهی رئیس اداره فناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری و کارشناسان مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان خراسان جنوبی انجام گرفت و سطح تخصصی مراکز مذکور ارزیابی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد