روز گذشته دکتر عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به همراه معاون توانبخشی و رئیس اداره مشارکتهای مردمی اشتغال و مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی استان به شهرستان بشرویه سفر نمود تا ضمن دیدار ها و بازدید های برنامه ریزی شده ی قبلی در جلسه ی شورای پیگیری و هماهنگی مناسب سازی شهرستان در محل فرمانداری شرکت کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی بر پایه این گزارش مدیرکل بهزیستی در بدو ورود به شهرستان بشرویه با حضور در محل اداره بهزیستی شهرستان ضمن حضور در محل کار همکاران حوزه های مختلف با کارکنان دیدار و گفتگو نمود. دکتر عرب نژاد سپس بهمراه معاون توانبخشی به فرمانداری رفته و در جلسه ی شورای مناسب سازی شهرستان با حضور فرماندار و سایر اعضای کمیته ی هماهنگی مناسب سازی شرکت نمود.

در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه با مهندس شفیعی فرماندار شهرستان، دکتر عرب نژاد مدیر کل و دکتر رضازاده معاون توانبخشی بهزیستی استان از اقدامات شهردار شهر بشرویه در بحث مناسب سازی اماکن عمومی و معابر و همراهی با جامعه ی هدف و بهزیستی شهرستان تقدیر و لوح سپاسی به مهندس بلالی شهردار اهدا گردید

پس از جلسه کمیته ی مناسب سازی دکتر عرب نژاد مدیر کل و خانم دکتر رضازاده معاون توانبخشی بهزیستی استان بهمراه الهی رئیس بهزیستی شهرستان با مهندس شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه دیدار و در خصوص موضوعات مرتبط با بهزیستی شهرستان، چالش ها، مشکلات و موانع پیش روی جامعه ی هدف بهزیستی بشرویه گفتگو نمود.

مدیرکل بهزیستی استان بهمراه معاون توانبخشی، معاون مشارکتهیا مردمی اشتغال و مسکن و رئیس بهزیستی شهرستان بشرویه از مرکز جامع روزانه توانبخشی، بچه های آسمان بازدید و مرکز جامع روزانه دختران کیهان، مرکز روزانه نگهداری سالمندان خانم و مرکز بنیاد فرزانگان این شهرستان بازدید و با مددجویان و مربیان این مراکز دیدار و گفتگو کرد.

دکتر عرب نژاد هدف از این بازدیدها را بررسی وضعیت خدمت رسانی مسئولان  به افراد خدمت گیرنده و جامعه ی هدف حاضر در مراکز یاد شده، وضعیت آموزشی بهداشتی و بررسی میزان رضایت جامعه هدف از برنامه ها و خدمات ارائه شده در مراکز، همچنین بررسی میزان رعایت دستورالعمل های تخصصی حوزه ی توانبخشی و شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در بین جامعه ی هدف خدمت گیرنده عنوان نمود.

پایان بخش برنامه سفر یکروزه ی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه بازدید از مسکن در حال ساخت معلولان و مددجویان این شهرستان بود که در این بازدید ضمن پیگیری امور مربوط به ساخت مسکن جامعه ی هدف در شهرستان، دستورات لازم جهت تسریع تکمیل آنها و واگذاری سریعتر به ذینفعان صادر گردید.

گزارش تصویری:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد