مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بهمراه مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز و معاون مشارکتهای مردمی اشتغال و مسکن بهزیستی استان برای بازدید از مسکن در حال ساخت در طبس به این شهرستان سفر نمودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی  دکتر عرب نژاد به همراه عمادی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان و رحیمی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال ومسکن اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی پس از دیدار با پرسنل اداره بهزیستی شهرستان، در قالب نشست مشترک با ریاست بهزیستی شهرستان، کارشناس مسکن شهرستان و با حضور پیمانکار پروژه 18 واحدی مسکن دومعلولی شهری، روند اجرای پروژه و چالشهای موجود و پیش روی را بررسی نمودند.

بنا بر این گزارش دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس برنامه دیگر مدیرکل بهزیستی استان در سفر به شهرستان طبس بود. عرب نژاد در این دیدار که با حضور خلیلی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان همراه بود ضمن تشکر از حمایتهای فلاحی از جامعه هدف بهزیستی خواستار دیده شدن بیش از پیش بهزیستی در تخصیص اعتبارات تملک شهرستان شد.

مدیرکل بهزیستی استان در آخرین برنامه خود در سفر به شهرستان طبس از پروژه مسکن دومعلولی شهری بازدید و دستور لازم در خصوص برطرف سازی چالش های موجود را صادر نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد