حضور دکتر محسنی و کارشناسان استانی در اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی شهرستان عجبشیر و شرکت در جلسه کارگروه اجتماعی و شورای اجتماعی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری، مدیر سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیر مشاوره آموزش‌ و پرورش استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اجتماعی شهرستان . در این جلسه با تبادل نظر و بررسی مشکلات مرکز همراه بود. بعد از جلسه از مرکز سالمندان روزانه الحاجیه رضوی شهرستان بازدید و از نزدیک با مادران سالمند و اعضای پرتوان صنایع سنتی و دستی گفتگو کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد