با حضور رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران، اعضای شورای معاونین بهزیستی استان و همکاران ستاد بهزیستی مازندران، معارفه سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف و مسئول خدمات و جانشین حوزه نقلیه اداره‌کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ در این مراسم، سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران با اشاره به سابقه فعالیت خود در اداره پذیرش، این اداره را "مدرسه‌ای ارزشمند" توصیف کرد که درس‌های مهمی از جمله صبر، ایستادگی و گذشت به او آموخته است.

سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران، انتقال مسئولیت این حوزه را نقطه عطفی مهم خواند و گفت: این مسئولیت به فردی توانمند و با تجربه که شناخت کاملی از دستورالعمل‌های سازمانی دارد، واگذار می‌شود.

وی اداره پذیرش را "ویترین سازمان" نامید و اظهار داشت: این اداره اولین نقطه تماس مراجعه‌کنندگان با اداره‌کل است و پاسخگویی صحیح در این بخش، نقش بسزایی در حل مشکلات مددجویان دارد.

رحمانی از برپایی "میز ارتباط مردمی" در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: این اقدام در راستای سیاست عدالت‌محوری دولت و برای تسهیل دسترسی شهروندان انجام می‌شود.

وی بر هدفمند بودن کمک‌ها و ضرورت ارتقای کیفیت خدمات تأکید کرد و گفت: کمک‌های موردی، تنها زمانی ارزشمند هستند که خروجی مؤثری داشته باشند.

سرپرست بهزیستی مازندران در توضیح تغییرات در پست‌های سازمانی تصریح کرد: این تغییرات به معنای نارضایتی از عملکرد افراد نیست، بلکه با هدف تجدید انرژی و ایجاد رویکردهای نوین انجام می‌شود.

رحمانی نظم و انضباط اداری را در اداره پذیرش ضروری خواند و از کارکنان خواست "تکریم ارباب رجوع" را همواره مدنظر قرار دهند.

وی حوزه خدمات را ستون اصلی نظم اداری معرفی کرد و گفت: عملکرد صحیح این حوزه، آرامش اداری را به همراه دارد.

سرپرست بهزیستی مازندران در پایان تأکید کرد: در جهت ارتقای کیفیت خدمات، پشتیبان و مطالبه‌گر همکاران خواهد بود.

در این آیین، اسرافیل یزدانی به عنوان سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف و رضا امامی به عنوان مسئول خدمات و جانشین حوزه نقلیه اداره‌کل بهزیستی مازندران معارفه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد