به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان البرز؛جلسه آموزشی آشنایی با سامانه فواد (فوریت‌های اداری) با هدف ارتقاء آگاهی کارکنان در زمینه نحوه ثبت، پیگیری و پاسخگویی مؤثر به مطالبات مردمی برگزار شد. در ابتدای این جلسه بر اهمیت نقش کارکنان دستگاه‌های اجرایی در تحقق دولت پاسخگو و ارتقاء رضایتمندی شهروندان تأکید شد.در مسیر تحقق این هدف، شفافیت، سرعت در رسیدگی به درخواست‌ها و ایجاد بسترهای هوشمند ارتباطی از مؤلفه‌های کلیدی عنوان شد. در ادامه توضیح داده شد که سازمان اداری و استخدامی کشور با طراحی و راه‌اندازی سامانه فوریت‌های اداری (فؤاد ۱۲۸)، گامی مؤثر در جهت تسهیل ارتباط میان مردم و دستگاه‌های اجرایی برداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد