کمیته نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت استان مازندران با هدف پایش و ارزیابی اقدامات انجامشده، جلسهای را با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ در این نشست که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور علی خامهور معاون امور توانبخشی بهزیستی مازندران، تشکیل شد بر اهمیت اجرای قانون مذکور بعنوان جلوه ای از عدالت اجتماعی تاکید شد.
در این جلسه، نمایندگان دستگاههای اجرایی به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و پیشرفتهای حاصلشده در راستای مفاد این قانون را مورد بررسی قرار دادند.
معاون توانبخشی بهزیستی مازندران با تقدیر از همکاری و تعامل سازنده تمامی دستگاهها بر اولویت تحقق حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت در حوزههای دسترسیپذیری، اشتغال، آموزش و مشارکت فرهنگی اجتماعی تاکید کرد.
وی همچنین برگزاری مستمر این جلسات نظارتی را نشاندهنده عزم جدی استان برای ایجاد جامعهای فراگیر و عادلانه دانست و بر تداوم نظارت مستمر و ارزیابی دورهای عملکرد دستگاهها جهت تحقق هرچه بهتر اهداف این قانون تاکید کرد.
در پایان، مقرر شد جلسات آینده با هدف تبادل تجربیات موفق و ادامه همکاریهای مثبت بین دستگاههای اجرایی برگزار گردد.












نظر شما