در راستای گسترش تعاملات بین‌بخشی و ارتقاء برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی، جلسه‌ای با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان آذرشهر و نمایندگان نیروی انتظامی برگزار شد.

در این نشست، بر پیشگیری از اعتیاد و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده  تأکید شد و راهکارهای همکاری در حوزه آموزش، آگاه‌سازی عمومی و اجرای طرح‌های مشترک بررسی گردید.

 خانم خلیلی با اشاره به نقش مؤثر بهزیستی در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر، خواستار تعامل نزدیک‌تر میان دو نهاد جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

 در پایان این جلسه، بر تداوم همکاری‌های بین‌نهادی و برنامه‌ریزی برای اجرای اقدامات مشترک با هدف پیشگیری از آسیب‌های ناشی از اعتیاد در سطح شهرستان توافق شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد