نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی آذرشهر با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان و جمعی از همکاران در محل اداره برگزار شد.
در این نشست، خلیلی با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، این موضوع را از شاخصهای مهم تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر در نظام اداری دانست و عنوان کرد: «پاسخگویی مؤثر، رفتار محترمانه و ارائه خدمات در کوتاهترین زمان ممکن، از جمله مصادیق بارز معروف در خدمترسانی به مردم است.»
وی همچنین نقش چشمگیر کارکنان در ایجاد فضای اخلاقمدار در محیط کار را یادآور شد و خواستار توجه ویژه و مستمر به این ارزشها در تعاملات اداری و اجتماعی شد. در ادامه جلسه، راهکارهایی برای اجرای مؤثرتر این فریضه الهی در ساختار اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.












نظر شما