فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران باتفاق امامی سرپرست دفتر بازرسی بهزیستی و موسوی مدیر بهزیستی ساری با حضور در سامانه ۱۴۸۰ صدای مشاور و خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی از خدمات شبانه روزی روانشناسان و مشاورین این مراکز قدردانی کرد. 

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره کل ‌بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی استان ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران از کارکنان این مراکز که خدمات شایانی را به جامعه ارائه می کنند قدردانی کرد و این خدمات را برای کمک به آرامش خانواده‌ها ارزشمند دانست.

مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر ضرورت سرعت عمل در پاسخگویی، اظهار داشت: باید بلافاصله پس از تماس، تماس‌گیرنده را ارجاع دهیم تا در ارائه خدمات تسریع شود. 

 بریمانی تصریح کرد: امیدوارم با راهکارهایی که از سوی کارشناسان تخصصی این مراکز ارائه می شود کمکی به افراد تماس‌گیرنده کنیم که مسیر بهتری را برای آرامش انتخاب کنند و از هرگونه آسیب های احتمالی در امان بمانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد