نشست هم افزایی حوزه بهره وری با حضور معاون ساماندهی شبکه ملی بهره وری ایران، رئیس مرکز برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل تحول اداری و تشکیلات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، عبدالله کرم زاده رئیس مرکز برنامه ریزی ،فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور در این نشست با بیان اینکه سازمان بهزیستی با ادغام ۱۶ موسسه، بنیاد خیریه و نهاد توسط شهید فیاض بخش تاسیس شده است، گفت: در این ۴۳ سال خدمات ارزشمندی صورت گرفته که توانمندسازی در ابعاد مختلف یکی از مهمترین اقدامات سازمان بهزیستی کشور است.

وی با اشاره به وظایف سازمان بهزیستی کشور افزود: بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خانوار و حدود ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند.

کرم زاده در خصوص اقدامات سازمان بهزیستی در حوزه بهره وری گفت: ۱۱ جلسه در ستاد بهزیستی در حوزه بهره وری انجام گرفته است و ۲۲ مسئله درحوزه بهره وری بررسی و نهایتا ۸ مسئله اساسی به شبکه ملی بهره وری ایران  ارسال شده است.

علی کرم پور حقیقی معاون ساماندهی شبکه ملی بهره وری ایران نیز در این نشست گفت: سازمان ملی بهره وری برای ارتقای بهره وری شهریور سال گذشته چرخه مدیریت بهره وری با اولویت مسئله محوری، نشان های درست، تشخیص مسئله، ریشه یابی و راه کار یابی را ابلاغ کرده است.

وی افزود: در بهره وری هر فرد باید نقش خود را در اقتصاد ایفا کند و نباید بخشی از جامعه به هر دلیلی از این نقش کنار رود، با تغییرات در سبک زندگی و کنشگری این افراد شاهد مشارکت، فعالیت و پویاتر شدن این افراد در اقتصاد کشور شویم.

در این جلسه در خصوص بهره وری در اشتغال جامعه هدف سازمان بهزیستی، استفاده از پلت فرم های فعال برای ایجاد بازار، رویدادهای نوآورانه بهره وری در حوزه مشارکت اجتماعی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =