دیدار محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس با دکتر توکل منتخب مردم سروستان,کوار و خرامه با حضور معاون امور توسعه پیشگیری, معاون امور توانبخشی ,معاون پشتیبانی و منابع انسانی و دبیر شورای معاونین بهزیستی در دفتر مدیر کل بهزیستی فارس برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

مدیر کل بهزیستی فارس در این جلسه با بیان اینکه یک میلیون و چهارصد هزار نفر در سال ۱۴۰۲ مستقیما با بهزیستی فارس در ارتباط بوده‌اند و از خدمات مختلف بهزیستی بهره مند شده اند افزود:  ۱۵۰ هزار پرونده توانبخشی در سطح استان داریم.

او  یکی از موضوعات اصلی نیازمند توجه را موضوع مسکن و اشتغال جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و گفت ۵ هزار نفر از مددجویان بهزیستی فارس در نهضت مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند که مشکل اصلی ایشان سهم آورده مددجویی است.

معاونین بهزیستی فارس نیز ضمن معرفی خدمات تخصصی معاونت‌ها مواردی از قبیل: مناسب سازی اجرایی شدن  کامل قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت, ایجاد فرصت‌های برابر برای افراد دارای معلولیت, درمان و خدمات توانپزشکی,کمبود نیروی انسانی, کمبود اعتبارات عمرانی, اهمیت پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را مطرح نمودند .

مطرح شدن چالش ها در خصوص  پایین بودن سطح حقوق و دستمزد کارکنان بهزیستی به نسبت گستردگی شرح وظایف و حجم بالای کار(بیش از ۱۵۶ شرح فعالیت) نیز از دیگر موارد مطرح شده  در این نشست بود .

دکتر توکل منتخب مردم سروستان ,کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه تعهد اصلی ما نسبت به آبادانی استان است و همه نمایندگان استان در خانه ملت در کنار هم برای عمران و آبادانی استان تلاش خواهیم کرد,خط قرمز خود را مردم به ویژه محرومان و مستضعفان عنوان نمود و گفت: پشتیبان و حمایت کننده جامعه هدف بهزیستی علی الخصوص افراد دارای معلولیت در جهت بهتر زیستن و تحقق حقوق این افراد هستیم.

منتخب مردم کوار سروستان و خرامه با اشاره به اهمیت کار در بهزیستی و اجر معنوی و اخروی خدمت به جامعه هدف بهزیستی افزود:تلاش می شود از نظر مادی نیز موارد مربوط به کارکنان پیگیری شود.

در پایان این جلسه مقرر شد لیستی از خدمات, مسائل و مشکلات و پیشنهادات برای رفع چالش‌ها توسط معاونت‌های تخصصی تهیه و جهت پیگیری  در مجلس شورای اسلامی به دکتر توکل تحویل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد