حجت الاسلام صالحی مدیر ارتباطات مردمی نهادریاست جمهوری به اتفاق هیئت همراه از میز ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ حجت الاسلام صالحی مدیر ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی و جامعه هدف ، از فرایند خدمت رسانی میز ارتباطات مردمی بازدید کرد.

وی ضمن ارزیابی عملکرد میز ارتباطات مردمی بهزیستی و ابراز خرسندی از پذیرش مناسب و خدمات دهی تخصصی به جامعه هدف ، ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مردم با مدیران را از راهبردهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در میز ارتباطات مردمی با افزایش ارتباط چهره به چهره کارگزاران دولت با مردم ، شرایط برای رصد بهتر مشکلات و اقدام سریع برای تحقق مطالبات مردمی فراهم می گردد.

محمدرضا کاظم زاده نماینده تام الاختیار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فرآیند خدمت رسانی در طول دو روز استقرار میز ارتباطات مردمی بهزیستی گفت : طی این دو روز از طریق میز ارتباطات مردمی ۷۰۰ متقاضی از تمامی حوزه های توانبخشی واشتغال ، اجتماعی، پیشگیری و... پذیرش شده که درخواست های آنان رسیدگی و پس از دستورات لازم در سامانه ثبت و کد رهگیری دریافت نمودند .

وی افزود : پذیرش درخواست متقاضیان خدمت به صورت غیرحضوری و با خط تلفن۱۱۱ سامد نیز ثبت و پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

محمدرضا کاظم زاده همچنین به ویژگی خاص مراجعین و گروه های هدف بهزیستی در خصوص معلولیت، شرایط اجتماعی نامناسب ،بیماری و ... اشاره داشت و خاطرنشان کرد : خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف بهزیستی از جمله افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، ایتام و... مهمترین راهبرد بهزیستی است .

وی اضافه کرد : در راستای سفر ریاست جمهوری و در طول سه روز استقرار میز ارتباطات مردمی به عنوان نماینده رییس سازمان بهزیستی و خادم مردم ، مشکلات مراجعین و گروه هدف را بررسی کرده ودر سریعترین زمان نسبت به پاسخگویی و پیگیری اقدام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد