همزمان با میلاد پر خیر و برکت امیرالمومنین حضرت علی( ع) طی آیینی، ۶ سری جهیزیه به زوجین تحت سرپرستی بهزیستی مازندران با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و معاونین و روسای ستادی بهزیستی استان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران در جمع زوجین تحت سرپرستی بهزیستی مازندران، ترویج و تشویق ازدواج بهنگام، آسان و آگاهانه را مهم برشمرد و گفت: ترویج ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده از شیوع آسیب های اجتماعی پیشگیری نموده و حفظ و تقویت کانون خانواده از جمله اهداف سازمان بهزیستی است.

وی کمک به امر ازدواج فرزندان تحت حمایت بهزیستی و گروه هدف را از رسالت های بهزیستی دانست و افزود: ایجاد زمینه های لازم و تسهیل گری جهت انجام پیوند ازدواج پایدار و موفق در راستای عمل به تأکیدات دین مبین اسلام از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی است‌.

مدیر کل بهزیستی مازندران ازدواج را سنگ بنای اولیه خانواده و عامل اساسی برای همدلی دو جوان و زمینه بالندگی و پیشرفت همسران دانست و تصریح کرد: امیدوارم زوجین فرزند بهزیستی مازندران در سایه اندیشه و ایمان بر ناکامی ها و فراز و نشیب های زندگی چیره شوند و به سعادت دست یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد