بررسی راهکارهای تسهیل پرداخت وام های قرض‌الحسنه اشتغالزایی به جامعه هدف

جلسه مدیر کل،معاون پشتیبانی و منابع انسانی،سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی فارس با مدیران و معاونین شعب بانک های عامل به منظور بررسی راهکارهای تسهیل پرداخت وام های قرض‌الحسنه اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این جلسه به شرح مختصر از خدمات تخصصی بهزیستی در معاونت های توانبخشی،اجتماعی،پیشگیری و توانمندسازی پرداخت. 
هوشیار پیشگیری،توانمندسازی و استفاده از ظرفیت خیرین را سرفصل فعالیت های بهزیستی عنوان نمود و افزود؛خدمات بهزیستی فارس در حوزه پیشگیری از معلولیت ها،غربالگری بینایی،غربالگری شنوایی غربالگری اضطراب و همچنین مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان و معلولان،مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد،خدمات اورژانس اجتماعی،مشاوره های ۱۴۸۰ و مشاورات حضوری ژنتیک،پیش ازدواج و ... بخش کوچکی از خدمات تخصصی بهزیستی فارس است.
هوشیار به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خود اشتغالی،کارفرمایی و جبران کارایی اشاره کرد و گفت یکی از راه های اصلی توانمندسازی جامعه هدف پرداخت وام های قرض‌الحسنه اشتغالزایی است که تحقق این مهم با همکاری بانک های عامل امکان پذیر خواهد بود.
مدیر کل بهزیستی فارس به برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و توانمندی های جامعه هدف بهزیستی در استانداری و مناسبت های مختلف نیز اشاره کرد و گفت هدیه ای که امروز به رسم یادبود برای مدیران شعب تهیه شده هم از صنایع دستی جامعه هدف توانمند بهزیستی است.
پیشنهاد برپایی تور مهرورزی ۱۴۰۲ به منظور بازدید مدیران و معاونین شعب بانک های عامل از اشتغال های موفق جامعه هدف معزز بهزیستی نیز از موارد مصوب و مطرح شده توسط مدیر کل بهزیستی فارس در این جلسه بود.

حمید آزرمی سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی فارس به بیان گزارش جذب تسهیلات و میزان اعتبارات اختصاص یافته به جامعه هدف بهزیستی فارس در بانک های عامل پرداخت.
آزرمی ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اشتغالهای ایجاد شده را مسیری برای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و با توجه به شرایط خاص و ویژه جامعه هدف بهزیستی به بیان چالش های موجود و راه کارهای تسهیل پروسه ی پرداخت وام های اشتغالزایی پرداخت.
در پایان این جلسه از مدیران و معاونین شعب بانک های عامل در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و همکاری در پرداخت تسهیلات به جامعه هدف معزز بهزیستی فارس با اعطای لوح از طرف مدیر کل بهزیستی فارس و کیف صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی فارس به عنوان یادبود تقدیر شد.

کد خبر 99923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد