از احداث بیمارستان فوق تخصصی ام اس تا مشارکت در ساخت ۱۰ هزار مسکن خانواده های ۲معلول به بالا به همت مجمع خیران حامی معلولان

عضو مجمع خیران حامی معلولان کشور و بازرس مجمع خیران کشور گفت: اعضا مجمع خیران کشور، جامعه خیران حامی معلولان با مشارکت بنیاد مستضعفان تاکنون در ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای دو عضو معلول به بالا مشارکت داشته اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، پرویز زارعی روز سه شنبه در حاشیه جشن "وصال یار" ویژه اهدا جهیزیه به مددجویان بهزیستی ایلام بیان کرد: این مجمع از سال ۱۳۹۰ تشکیل و حدود ۳۰۰فرد خیر و نیکوکار از سراسر کشور  با هدف خدمت رسانی به افراد معلول همکاری دارند.

وی به اقدامهای این مجمع در ۱۲سال فعالیت اشاره کرد و گفت: اعزام ۱۴هزار فرد معلول نیازمند به زیارت امام هشتم طی ۱۲سال گذشته، ساخت شیرخوارگاه استانهای لرستان، ایلام و تهران یکی از این اقدامهاست و علاوه بر این احداث چهار شیرخوارگاه در استانهای دیگر کشور در دست انجام است.     

بازرس مجمع خیران کشور یکی دیگر از مهمترین طرح های احداثی این مجمع را ساخت بیمارستان فوق تخصصی بیماران ام اس در تهران عنوان کرد و گفت: ساخت این بیمارستان به عنوان بزرگترین بیمارستان خاورمیانه در خصوص آموزش، پژوهش و درمان این بیماران در مراحل پایانی ساخت  بوده و تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.   

زارعی احداث آسایشگاه معلولان در گیلان، مرکز نگهداری سالمندان و معلولان در شهرستان آشتیان استان مرکزی،مشارکت در ساخت مرکز نگهداری معلولان ایزوله در شهرستان گناباد، کمک به آزادی معلولان زندانی و توزیع بسته های غذایی و بهداشتی در ایام کرونا بین افراد دارای معلولیت از دیگر اقدامهای این مجمع در این مدت بوده است.

وی اظهار کرد: این مجمع هدفش حمایت از افراد دارای معلولیت است و سعی دارد به این عزیزان تا حدی خدمت کند که به مجموعه های حمایتی نیازی نداشته باشند.

کد خبر 99903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد