۱۴جهیزیه  به زوج های جامعه هدف بهزیستی ایلام اهدا شد

همزمان با ماه مبارک رجب مراسم اهدا ۱۴سری جهیزیه به زوج های جامعه هدف بهزیستی ایلام با مشارکت جامعه خیران حامی معلولان کشور روز سه شنبه با حضور جمعی از خیران کشوری حامی معلولان و مسئولان محلی ایلام در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، مدیر کل بهزیستی ایلام در این آیین با اشاره به حمایت این مجموعه از ۴۲هزار نفر گفت: از این شمار ۱۸هزار نفر فرد دارای معلولیت، هفت هزار نفر زن سرپرست خانوار و مابقی سایر مددجویان جامعه هدف هستند که از خدمات مختلف حمایتی این مجموعه برخوردارند.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به جامعه هدف بهزیستی گفت: اگرچه در دولت کار و کرامت روند خدمات دهی گسترده تر بوده و برخی خدمات برای نخستین بار ارایه شده، با این وجود جوابگوی تامین همه نیازهای جامعه هدف نبوده و این زمینه نیازمند بهره گیری از  ظرفیتهای اجتماعی و افراد خیر و نیکوکار هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمونین(ع) ایلام نیز در این همایش زوجهای جوان را به ساده زیستی و توکل بخدا در زندگی سفارش کرد و گفت: انس با خدا، قرآن و اهل بیت(ع) به انسانها بزرگی، قدرت و حیات می دهد.

حجت الاسلام المسلمین "اشرف علیمحمدی"  با ذکر اینکه در استکبار انسانها را برده نشان می دهد ولی در اسلام به انسان به عنوان موجودی ارزشمند و عنصر برتر نگریسته می شود، افزود: انسانها چنانچه میخواهند در خانواده موفق باشند باید به قرآن و دستورهای آن عمل کرده  چراکه کلام خدا و دستور دهنده دین مبین اسلام است.

در ادامه "صمدیان" از اعضا انجمن خیران حامی معلولان کشور گفت: مددجویان دستگاه های حمایتی مالکان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت به این قشر عزیز چیزی جز وظیفه نیست.

وی از تامین جهیزیه شماری دیگری از مددجویان بهزیستی ایلام در آینده نزدیک خبر داد و گفت:  این هدیه در ماه های آینده به شمار دیگری از نوعروسان جامعه هدف بهزیستی ایلام اهدا خواهد شد.

کد خبر 99839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد