کاشان| تشکیل جلسه تعامل و هم‌افزایی میان چهار خط فوریتی در بهزیستی شهرستان

جلسه ایجاد تعامل مطلوب چهار خط فوریتی اورژانس اجتماعی، فوریت‌های انتظامی۱۱۰، فوریت‌های پزشکی و آتش‌نشانی با هدف هم افزایی و برای ارائه خدمات بهینه اورژانسی در کاشان، تشکیل شد.

   به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کاشان، متقی نژاد معاون مدیرکل ورئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان، گفت: همکاری صمیمانه و هماهنگی مطلوب بین‌بخشی بین چهار خط فوریتی به افزایش تعامل و همکاری در ارائه خدمات به گروه‌های آسیب‌دیده کمک می‌کند.

ام‌البنین متقی‌نژاد افزود: همه نیروهای امدادی و عملیاتی در این چهار خط فوریتی دارای تجربیات، دانش و تخصص خاص و ارزشمند هستند لذا اشتراک‌گذاری این تجربیات بین تیم‌های عملیاتی می‌تواند در کاهش خطر و آسیب، اثرگذار باشد.

دبیر کمیته بازتوانی و مدیریت شهرستان کاشان بر لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک بین نیروهای عملیاتی فوریت‌های مختلف تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به وجود مسائل متعدد در زندگی شهری، شناخت از آسیب‌ها و همچنین آشنایی کارشناسان این خط از دستورالعمل‌های امدادی همدیگر، در مواجهه درست و بهنگام با آسیب‌های اجتماعی آثار مثبتی دارد و با توجه به استرس بالایی که کارکنان این چهار خط، ضمن انجام وظیفه، تجربه می‌کنند، ضروری است دوره‌های آموزشی مختلف از جمله دوره آموزشی بتا را که این اداره آمادگی خود را برای برگزاری این دوره  آموزشی اعلام می دارد.

وی تصریح کرد: اگر نیروهای فوریتی با برنامه‌ریزی وارد صحنه شوند کمترین خطا و بیشترین اثرگذاری را می‌بینیم.

رئیس اداره بهزیستی کاشان با بیان گستردگی شهر کاشان و ازدیاد روزافزون جمعیت بالای مهاجرین و اتباع و همچنین تعدد وتنوع آسیب‌های اجتماعی تبعی ناشی از این موارد گفت: لازم است با ارائه پیشنهاد به بهزیستی محترم استان، اورژانس اجتماعی شهرستان کاشان از سطح دو کنونی به سطح یک تبدیل شده و همچنین چند نیروی متخصص مرد به جمع نیرو های کنونی اورژانس اضافه شوند.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری و نظام‌مند شدن روش‌های خدمات‌رسانی در فوریت‌ها افزود: از این طریق می‌توان در مواجهه با آسیب‌ها بهترین تصمیم را گرفت تا کمترین خطر متوجه فرد و جامعه باشد.

به گزارش روابط عمومی، این نشست با حضور مدیر مرکز مدیریت و کنترل حوادث شهرستان،کارشناسان نیروی انتظامی، فوریت‌های پزشکی و سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی وخبرنگاران در قالب کمیته بازتوانی ومدیریت بحران شهرستان، در بهزیستی کاشان برگزار شد.

کاشان| تشکیل جلسه تعامل و هم‌افزایی میان چهار خط فوریتی در بهزیستی شهرستان

کاشان| تشکیل جلسه تعامل و هم‌افزایی میان چهار خط فوریتی در بهزیستی شهرستان

کاشان| تشکیل جلسه تعامل و هم‌افزایی میان چهار خط فوریتی در بهزیستی شهرستان

کد خبر 99679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد