دیدار کارکنان بهزیستی پلدشت با امام جمعه شهرستان

رئیس بهزیستی، کارکنان مراکز دولتی و غیر دولتی ومددجویان تحت پوشش بهزیستی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی پلدشت،

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) به‌عنوان زن نمونه اسلام الگوی همه زنان عالم است و در روایات به ایشان، سرور همه زنان عالم از بدو خلقت، لقب داده‌اند.
وی ادامه داد: سیدة نساء العالمین یعنی بهترین زن، یعنی کسی که تمام شئوناتی که خدای حکیم و مهربان برای یک زن مقرر فرموده را به صورت کامل و جامع دارد.
امام جمعه پلدشت، شئون مادری را از مهم‌ترین خصوصیات حضرت زهرا (س) عنوان کرد و گفت: حضرت زهرا(س) در خانه‌ای که از لحاظ مادی در فقر اما از جهت معنویت و معارف در اوج و غنی بود، توانستند فرزندانی را تربیت کنند که دو تَن از آن‌ها به مقام امامت رسیدند و حضرت زینب کبری(س) و ام کلثوم(س) نیز به عنوان زنان تاریخ ساز اسلام نهضت خونین عاشورا را حفظ کرده و به عالم ابلاغ کردند.
طالبی گفت: اگر شأن و جایگاه مادری برای یک زن محقق شود، برخی اوصاف دیگر نیز به تبع آن در وی خود را نشان خواهند داد و لذا زنان باید مادر بودن را از حضرت زهرا (س) یاد بگیرند.

کد خبر 99359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد